Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
πληροφοριες σχετικα με καλλιεργια σε εσωτερικο χωρο οικιας
#1
καλημέρα ,

Έχει αρχίσει να καρφώνεται η ιδέα στο μυαλό μου και να σταματήσω να αγοράζω και να μπω στην διαδικασία να καλλιεργώ , όμως είμαι τελείως άσχετος επί του πρακτέος με το όλο θέμα (οι γνώσεις μου περιορίζονται μόνο σε βιντεακια στο youtube και ελάχιστο διάβασμα στο φόρουμ!

Έτσι μπήκα στην διαδικασία μήπως σας παραθέσω τι σκέφτομαι και αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει ώστε να μπορέσω να μπω στην διαδικασία να καλλιεργώ το βότανο

Αρχικά θα προτιμούσα να ξεκινήσω με κάτι μικρο και αρκετά διαχειρίσιμο ώστε η διαδικασία καλλιέργειας να μην είναι πονοκέφαλος και να δω πως θα αντιμετωπίζω τυχόν ανεπιθύμητες καταστάσεις , πριν αποφασίσω για μεγαλύτερη συγκομιδή και καλλιέργεια

Το budget είναι σχετικά ανοιχτό (μέχρι κάποιο σημείο)
Η καλλιέργεια θα γίνει εντός του σπιτιού (που βρίσκεται εντός σχεδίου πόλης , χώρα ελλαδα ) γιαυτό θα προτιμούσα τα μέλη του φόρουμ να μου προτείνουν όσο γίνεται αποδεδειγμένες λύσεις για να μην δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα και για την καλλιέργια άλλα και σε έμενα

Όποτε προτείνετε ελεύθερα εξοπλισμό , από που τον αγοράζετε , τι σπόρους και από που τους παίρνετε , τι κίνδυνοι υπάρχουν (πάντα θα υπάρχουν άλλα αν μπορώ να τους ελαχιστοποιήσω η να τους εξαλείψω τελείως (μυρωδιά ειδικά στην ανθοφορία) το σημείο που θα μπορούσα να έχω ένα grow tent  δεν έχει πρόσβαση σε εξωτερικό σημείο (για το φιλτρο αερα)

Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε το μόνο που έως τώρα με σταματάει στην διαδικασία είναι ότι λόγω απειρίας φοβάμαι μην μπω σε όλη την διαδικασία και τελικά δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζω στο μυαλό μου) Ευχαριστώ τον οποιονδήποτε αποφασίσει να μου απαντήσει εκ των πρότερων.
Απάντηση
#2