Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόβλημα (?) με την ανθιση
#1
Καλησπέρα, χαιρετώ όλα τα μέλη. 
Είμαι Αρχάριος και είπα να δοκιμάσω την καλλιέργεια. Αντιμετωπίζω όμως ένα πρόβλημα με την άνθιση. Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά.
Τέντα 40×40×120
Ποικιλία amnesia haze φωτοπεριοδου.
Φωτισμός 1 προβολεας 50w ψυχρο φως και 1 προβολεας 50w φυσικό φως, σύνολο 100w.
Εισαγωγή αέρα με ανεμιστήρα που δουλεύει 10 λεπτά και δεν δουλεύει 40.
Έλεγχος θερμοκρασίας με θερμοστάτη πριζας που ενεργοποιεί ένα μικρό αεροθερμο μόλις η θερμοκρασία πέσει κάτω απ τους 21 βαθμούς.
Ξεκινάω και στις 15 μέρες κάνω τοπινγκ με 4 κορυφές. Εξελίσσεται πολύ καλά και το φυτό δείχνει να ειναι υγιεστατο.
Στις 40 μέρες το γυρίζω στην άνθιση, αντικαθιστώ τον προβολέα ψυχρού φωτος με έναν επίσης 50w θερμού φωτος και αφήνω ως έχει τον προβολεα με το φυσικό φως, σύνολο πάλι 100w. 
Δίνω 11μιση ώρες φως και 12μιση σκοτάδι.
Μειώνω το άζωτο και δίνω φώσφορο με βάση το ολόγραμμα λίπανσης της hezi , ενώ ταυτόχρονα δίνω και διεγερτικο ανθισης, boost.
Πότισμα ανά 3 μέρες 1 λίτρο και τώρα 1,5.
Το ph δεν το εχω ελεγξει καθόλου γιατί βλέπω πως όλα πάνε καλά.
Παρόλα αυτά μετά από 18 μέρες δεν δείχνει κανένα σημάδι ανθισης, ούτε ένα τριχιδιο.
Τι μπορεί να συμβαινει; τι έχει πάει στραβά;
Απάντηση
#2
Μια φώτο?
Απάντηση
#3
Βαλε φωτο να το δουμε.....και τσέκαρε αν με το που κλεινουν τα φωτα μήπως παραμένουν κάποια led να φέγγουν αχνά
Loveleaf  Plant that saves the Planet   Volcanodude
Απάντηση
#4
Την πρώτη μέρα που το γύρισα σε άνθιση έμειναν κάποια led απ τον προβολεα λίγο ανοιχτά γιατί στην αλλαγή έβαλα ανάποδα την πρίζα όμως το πήρα είδηση μέσα σε τέσσερις ώρες. Επίσης κατι λαμπάκια απ το θερμοστάτη και το πολυμπριζο τα έχω καλύψει με ταινία. Φώτο θα ανεβάσω το απόγευμα. Αυτό που δοκίμασα τώρα είναι να δώσω κι άλλο σκοτάδι, 13 ώρες. Επίσης μέτρησα και το ph στο νερό που ποτίζω και είναι 6. Το χώμα είναι εμπορίου.
Απάντηση
#5
Ορίστε κάποιες φωτο