Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Week4 (23 ημερών πρόβλημα) αρχάριος
#1
      
 Επάνω δεξιά έχει κίτρινες άκρες πανω πανω στα νέα φυλλα ανέβασα τα φώτα στους 90cm από  75cm  (ph 6,5) το χώμα μου είναι από μόνο του 6 το είδα στην πορεια δεν ήξερα είμαι αρχάριος εγώ συνεχίζω και δίνω 6,5

(28-03-2022, 01:15 )GRSpecialized Έγραψε:   
 Επάνω δεξιά έχει κίτρινες άκρες πανω πανω στα νέα φυλλα ανέβασα τα φώτα στους 90cm από  75cm  (ph 6,5) το χώμα μου είναι από μόνο του 6 το είδα στην πορεια δεν ήξερα είμαι αρχάριος εγώ συνεχίζω και δίνω 6,5

Ερώτηση ξέρει κάποιος τι μπορεί να είναι??? Ευχαριστώ εκ τών προτέρων!!
Απάντηση
#2
Καλημερα φιλε δεν φαινονται τα κιτρινα φυλλα στην φωτογραφια αλλα φαινονται οτι ολα τα φυτα σου ειναι στεναχωρημενα σαν να ειναι αποτιστα δεν ξερω αν ειναι απο νερο η απο κατι αλλο κατι παιζει ας σου απαντησει καποιος ποιο εμπειρος απο μενα αλλα εμενα παντως δεν μου φαινονται και πολυ καλα δωσε περισσοτερες πληροφοριες για το grow σου τι θερμοκρασιες εχεις?
Απάντηση
#3
Η συχνοτητα ποτισματος σου ποια ειναι;
Θερμοκρασιες / υγρασιες τεντας;

Καλημερες, καπου εκει παιζει καποιο θεμα
Τα μόνα κύτταρα που καίει η κάνναβη, είναι τα καρκινικά.
Απάντηση
#4
(28-03-2022, 09:10 )martin1985 Έγραψε: Καλημερα φιλε δεν φαινονται τα κιτρινα φυλλα στην φωτογραφια αλλα φαινονται οτι ολα τα φυτα σου ειναι στεναχωρημενα σαν να ειναι αποτιστα δεν ξερω αν ειναι  απο νερο η απο κατι αλλο κατι παιζει ας σου απαντησει καποιος ποιο εμπειρος απο μενα αλλα εμενα παντως δεν μου φαινονται και πολυ καλα δωσε περισσοτερες πληροφοριες  για το  grow  σου τι θερμοκρασιες εχεις?
Έχεις δίκαιο είναι μετά από αποφυλοση και είναι κάπως στρεσαρισμενη η φωτο είναι μια μέρα μετά την αποφυλοση από νερο τα ποτιζω Περίπου αν 3 μέρες αφου στεγνώσει το χώμα τώρα ζητάει κάθε 2 μέρες 1 λίτρο το καθένα!

(28-03-2022, 10:17 )trompetas Έγραψε: Η συχνοτητα ποτισματος σου ποια ειναι;
Θερμοκρασιες / υγρασιες τεντας;

Καλημερες, καπου εκει παιζει καποιο θεμα