Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρόβλημα αρχάριος
#1
Καλησπέρα παιδιά είμαι νέος και αρχάριος πριν τρεις εβδομάδες έβαλα να σκάσουν 4 αυτόματα σπόρια (δεν θυμάμαι ποικιλία)και μόλις τα έβαλα στις γλάστρες μετά από δυο μέρες τα βρήκα τέζα κάτω,πριν τρεις μέρες ξαναπροσπαθησα αλλά και πάλι το ένα έπεσε,τι κάνω λάθος;


Συνημμένα αρχείο(α) Μικρογραφία(ες)
               
Απάντηση
#2
Πόσα watt φωτισμό ΄εχεις ; Σε τι απόσταση είναι τα φώτα σου από τα φυτά;
Έχω την εντύπωση ότι είναι σκοτεινά. Σαν να το βλέπω πολύ τεντωμένο.
Απάντηση
#3
Καλησπέρα το φωτιστηκο είναι 480w αλλά έχει 4 διακόπτες,μου είπανε στην αρχή να έχω μόνο τον πρώτο ανοιχτό,δουλεύουν τα μπλε φώτα κυρίως τα είχα πιο κοντά στα φυτά και τώρα τα πήγα πιο πάνω γιατί νόμιζα ότι φταίει το φως 
(29-10-2022, 17:13 )pansek Έγραψε: Πόσα watt φωτισμό ΄εχεις ; Σε τι απόσταση είναι τα φώτα σου από τα φυτά;
Έχω την εντύπωση ότι είναι σκοτεινά. Σαν να το βλέπω πολύ τεντωμένο.
Απάντηση
#4
Εγώ είμαι της παλιάς σχολής και δουλεύω φώτα λευκά. Νομίζω ότι τα φώτα σου χρειάζονται και συνδιασμό με κόκκινο
φως. Και να έρθουν πιο κοντά στα φυτά.
Ας πει κάποιος την άποψη του που έχει δουλέψει με αυτό το φάσμα φώτων.
Απάντηση
#5
Καλησπέρα,την πρώτη φορά που πέσανε και τα 4 το δούλευα και με κόκκινο όποτε δεν ξέρω κατά ποσο φταίει ο φωτισμός 
(29-10-2022, 20:40 )pansek Έγραψε: Εγώ είμαι της παλιάς σχολής και δουλεύω φώτα λευκά. Νομίζω ότι τα φώτα σου χρειάζονται και συνδιασμό με κόκκινο
φως. Και να έρθουν πιο κοντά στα φυτά.
Ας πει κάποιος την άποψη του που έχει δουλέψει με αυτό το φάσμα φώτων.
Απάντηση
#6
Σύναψη:[size=medium][font=roboto, Robot]Το κόκκινο φως και το μπλε φως είναι απαραίτητοι παράγοντες για την ανάπτυξη των περισσότερων φυτών. Χωρίς ένα από αυτά, τα φυτά δεν μπορούν να αναπτυχθούν υγιεινά. Τα περισσότερα φώτα εγκαταστάσεων στην αγορά είναι κόκκινα και μπλε LED.[/font][/size]

Αυτό το κείμενο υπάρχει σε ένα σάιτ που μιλάει για φώτα στα φυτά εσωτερικού χώρου.
Απάντηση
#7