Αξιολόγηση Θέματος:
  • 6 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SuperLemonHaze BlueDream DWC Led scrog
Καλησπέρα,
Ξεκίνησα το δικό μου ημερολόγιο καλλιέργειας, με dwc πρώτη φορά.
Θέλω να πώ ότι το ημερολόγιο αυτό δεν αποτελεί υπόδειγμα καλλιέργειας, γιατί είμαι σχετικά αρχάριος, έχω κάνει 4 grow αυτό είναι το 5ο. Διαβάζω αρκετά όμως.
Δεν κρύβω οτι το κάνω για περισσότερο για βοήθεια και ανταλλαγή απόψεων.
Σίγουρα όμως αν το διαβάσει κάποιος κάτι θα πάρει.

Το setup είναι το εξής:
Τέντα 120Χ120
Φως 600W white led  περισσότερα εδώ
Αερισμός NVK 315m3/h
Mist Maker
Αερόθερμο συνδεδεμένο με θερμοστάτη
Λιπάσματα όλα της ΑΝ connaisseur
Μία τρόμπα αέρα HAILEA 10L/min
2 Κουβάδες 25 λίτρα, 20 καθαρά

2 φυτά, Blue Dream  HS, SuperLemonHaze GHS

Φώς 20/4 για όλη την ανάπτυξη
RH 65-75%
T   22-24C, όρια 21-26C

Σκοπεύω να κόψω κορυφές δύο φορές με σύνολο 8 κορυφές το κάθε φυτό, τσακίσματα και άπλωμα σε scrog 1,2Χ1,2μ απο κοτετσόσυρμα 5Χ5cm,σε 20-25cm πάνω απο τους κουβάδες. (Όπως έκανα στο τελευταίο grow σε χώμα)

Αυτό δημιουργεί μερικά προβλήματα που τα λύνω ως εξής:

Εχω βάλει δύο μεγάλα τούβλα κάτω απο τους κουβάδες ώστε αν χρειαστεί να τους πάρω, να βγάλω τα τούβλα και να μπορώ να τους κατεβάσω λίγο ώστε να βγούν.
Μόλις μεγαλώσουν τα φυτά σκοπεύω να τα δέσω πάνω στο κοτετσόσυρμα.

Επίσης έχω ανοίξει ένα πορτάκι στο καπάκι του κουβά, κόβοντας μία φέτα απο το καπάκι με κοπίδι και βιδώνοντας πάνω του ένα μεντεσέ.

Ετσι μπορώ να  χώνω ένα λάστιχο και με μία αντλία που δουλεύει με τρυπάνι να βγάζω και να βάζω τα διαλύματα. Επίσης να βλέπω μέσα όσο μπορώ και φυσικά να μετράω.

[Εικόνα: IMG_3779.jpg]                         [Εικόνα: IMG_3780.jpg]

Ακολούθησα σε γενικές γραμμές τον οδηγό του buzz και βρήκα πολύ πρακτικό όταν τα φυτά είναι μικρά να τα βάζουμε πρώτα σε κατσαρόλες. Εγώ χρησιμοποίησα μικρούς κουβάδες που έμπαζαν όμως λίγο φώς,