Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Έχουν σωστή ανάπτυξη?
Ομάδα καλημέρα, 
θέλω να εκφράσω μια απορία που με απασχολεί καθώς είμαι τουλάχιστον αρχάριος. 
Η πρώτη φωτογραφία είναι 26/8 τραβηγμένη και η δεύτερη 7/9.Εχουν σωστή ανάπτυξη ή έχουν μείνει πίσω?
Το strain να ενημερώσω είναι ww auto από σποράδικο. 
[Εικόνα: IMG_20180907_231823.jpg]

[Εικόνα: IMG_20180826_234956.jpg]
Απάντηση

ads by gr420info

ετσι οπως ειναι οι φωτο , μαλον σου ελαχε ο μπεντζαμιν μπατον σε φυτο , οποτε στο τελος πιθανοτατα θα παρεις εναν σπορο Smile

πες μας περισσοτερα για το τι του κανεις περα απο φωτογραφησεις
(οχι πονηρα ! ωρες φωτος και τυπος , υγρασια ,συχνοτητα ποτισματος ,αν βαζεις κατι σαν λιπασμα , παιρνουν αερα ; που τα εχεις ; σε κουτι ;σε δωματιο ;σε υπογειο σε τεντα ; )
Απάντηση
Όταν είδα την δημοσίευση αυτό σκέφτηκα και εγώ...
Λοιπον:ωράριο 20/4 με diy E27 panel. Στην ανάπτυξη έχω 90watt.Υγρασια:55%-90%. Πότισμα την πρώτη εβδομάδα 1φορα με first feed και από την δεύτερη εβδομάδα κάθε 3-4 μέρες με 150-200ml με 0.5ml voodoo/lt και 2ml first feed/lt το πότισμα γίνεται με ψεκασμό. Η τέντα είναι 0.8x0.8x1.60.θερμοκρασιες 23-30.

Ξέχασα να γράψω ότι το νερό μένει σε λεκάνη για να φύγει το χλώριο και το πεχαρω περίπου στο 6.
Ο αέρας στη τέντα ανανεώνεται συνεχώς.

Ούτε ότι οι λάμπες είναι led είπα ε?? Ένα ένα μου έρχονται.
Απάντηση
μηπως δεν εχει παει νερο βαθεια στην γλαστρα για να απλωσει ριζες ; ειναι καθολου νωπο το χωμα πιο περα απο το φυτο ;
Απάντηση
Το φυτό σου είναι υγιές αλλά στάσιμο. Αυτό συμβαίνει επειδή σχηματίζει ακόμα ρίζες.
Όταν γεμίσει το χώμα θα αρχίσει να τινάζει μπόι. Λίγη υπομονή χρειάζεται τώρα.

Οι συνθήκες σου είναι ιδανικές και οι παράμετροι σωστοί, η μόνη μου ένσταση είναι στο δοχείο ποτίσματος/ψεκασμού.
Μπορείς να ανοίξεις 8-10 τρυπίτσες στο καπάκι ενός μπουκαλιού νερού 500ml και να ποτίζεις με αυτό, πλέον ο ψεκασμός δεν αρκεί.

Οι ρίζες μεγαλώνουν και φτάνουν πιο βαθιά που δεν φτάνει το νερό με ψεκασμό.