Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stealth Micro Grow Box DIY - Συρταριέρα
Γεια σας μπραδιέρια ή κοινώς συμφορουμίτες/συνκαλλιεργητές και καλώς σας βρήκα. Παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό το φόρουμ μιας και έχω στο μυαλό μου να μπω στον χώρο του growing οπότε πάνω κάτω έχω μια μικρή ιδέα. 
 Τώρα ήρθε η ώρα λοιπόν να μπω και εγώ στην παρεούλα με μια κατασκευή που σκέφτηκα να ξεκινήσω και αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπο κατασκευή. 
 Ας ξεκινήσω:
Κατ'αρχάς είμαι φοιτητής και δυστυχώς δεν μένω μόνος μου, αλλά με τους γονείς μου. Οπότε χρειάζομαι μια stealth λύση. 
Αρχικά σκέφτηκα να φτιάξω ένα PC Grow Box, όμως επειδή δεν είχα το budget και ήμουν ψιλο-ανυπόμονος σκέφτηκα να πειράξω την συρταριέρα που κάνει παρέα δίπλα στο γραφείο.
Η συρταριέρα είναι αυτή και οι διαστάσεις της στο περίπου είναι 0,4x0,4x0χ4:
[Εικόνα: 8riQD20m.jpg]
και την άφησα με όλα τα ψιλολόγια πάνω της για να δείτε πως θα φαίνεται σαν τελικό αποτέλεσμα αν κρίνετε και εσείς ότι έχει μέλλον μια τέτοια κατεσκευή.

Σκέφτηκα λοιπόν, να αφαιρέσω τους δύο πάτους από το 1ο και το 2ο συρτάρι, έπειτα να ενώσω με κάποιον τρόπο όλα τα συρτάρια μαζί ώστε να έχω όσο το δυνατόν λιγότερη διαρροή φωτός κσι επίσης να μπορεί να ανοίξει πιο δύσκολα όταν είναι κλειδωμένη. (Σε αρκετές κλειδωμένες συρταριέρες αν σηκώσεις το 1ο συρτάρι μπορείς να το βγάλεις... και αν βγάλεις το 1ο τα άλλα δύο είναι παιχνδάκι). Οπότε, πήρα, τους πάτους από τα δύο συρτάρια και τους βίδωσα δεξιά και αριστερά και στα 3 ράφια.
[Εικόνα: AKamumHm.jpg]