Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σκέψη για 1o grow
Γεια σας παίδες ήθελα να ρωτήσω για 1-2 φυτα θα χρειαστώ εξαερισμό?Και εάν ναι μπορω να εγκαταστήσω την εξαγωγή αερα με φίλτρο άνθρακα χωρις να βγαίνει εκτός σπιτιού....για εισαγωγη τι θα χρειαστώ?
Απάντηση

ads by gr420info

Ναι
Ναι
Εισαγωγή ανάλογα την τέντα,συνήθως τίποτα
Απάντηση
(02-14-2020, 10:53 PM)Αλαφροΐσκιωτος Έγραψε: Ναι
Ναι
Εισαγωγή ανάλογα την τέντα,συνήθως τίποτα
Να σαι καλά φιλαράκι .. επειδή είμαι αρχάριος τέλειος στην εισαγωγη μπορω να βαλω ένα ανεμιστηρακι και να αεριζω τον χώρο μου από παραθυρο;
Απάντηση
Ε ναι,ακόμη καλύτερα
Πες όμως πιο αναλυτικά μην κάνουμε κανα λάθος
Τέντα,μοτερι εξαγωγής,τέτοια πράγματα

Α,δεν έχεις πάρει εξαερισμό
Διαστασεις χώρου,τέντα,ντουλάπα,τι έχεις
Απάντηση
(02-14-2020, 11:50 PM)Αλαφροΐσκιωτος Έγραψε: Ε ναι,ακόμη καλύτερα
Πες όμως πιο αναλυτικά μην κάνουμε κανα λάθος
Τέντα,μοτερι εξαγωγής,τέτοια πράγματα

Α,δεν έχεις πάρει εξαερισμό
Διαστασεις χώρου,τέντα,ντουλάπα,τι έχεις
τώρα ξεκινάω, έχω παραγγείλει μια τέντα 80×80×180cm αυτό προς το παρόν....μαζεύω budget για 1 led ace cob και εξαερισμο TD-250/100 TD SILENT ...γενικά ξεκιναω στα τυφλα τελείως.. άμα έχεις να προτείνεις με βαση την τέντα που περιμενω εξοπλισμο θα βοηθούσες πάρα πολυ
Απάντηση
Καλημέρα φίλε, αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις το γκροου και στην πορεία θα ψωνίζεις ότι σου λείπουν, δεν θα στο πρότεινα... Όσο για τον εξαερισμό που σκέφτεσαι είναι μικρός για 80*80. Πας πάνω από 350 σε αυτή την τέντα. Εμείς σε 80αρα έχουμε 500αρι και πραγματικά με το φίλτρο δεν μυρίζει ΤΙΠΟΤΑ. Ίχνος μυρωδιάς. Όσο για το λεντ, δεν ξέρω ποιο είναι αυτό, ;ν μπορείς λινκαρετο να το δούμε. Αλλά και πάλι θα σου πρότεινα αυτοσχέδιο πανελακι με ε27 λαμπιτσες για αρχή και μετά βλέπεις
Όποιος πίνει και δεν δίνει να μαμαει και να μην χύνει!!
Απάντηση
Νομιζω κατι σιτιζεν είναι απο γρουσοπ
Αυτά τα τζάμπα,5€ το βατ
Απάντηση