Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Εξαερισμός σε ντουλάπα
Big Grin 
Καλησπέρα στο φόρουμ, μόλις έκανα την εγγραφή μου και μπαίνω με την μία στο ψητό.

Είμαι αρχάριος καλλιεργητής, ξεκίνησα το πρώτο μου grow πριν ένα μήνα περίπου σε ντουλάπα. 

Διαβάζω πολλά και κάνω έρευνα ώστε να φτάσω κάποια στιγμή να έχω ένα υψηλό επίπεδο καλλιέργειας.

Το θέμα μου για τώρα είναι ο εξαερισμός. Θέλω να φτιάξω ενα σύστημα στην ντουλάπα μου και γιαυτό θέλω τις συμβουλές σας.
Η ντουλάπα μου είναι 0.5 χ 0.5 χ 1.5 μέτρα και αν και τώρα έχω cfl με κάτοπτρο θα επενδύσω σε led αργότερα (συζήτηση για άλλο topic).
Έψαξα λίγο για τα CFM και τα m^3/h και έχω να κάνω μία ερώτηση. Υπολόγισα ότι θέλω περίπου 30 m^3/h στον exhaust fan μου. Επειδή δεν βρίσκω στο εμπόριο
κάποιο ανεμιστήρα με 30 τι θα κάνω. Βρίσκω με 100κατι το λίγοτερο και εξού και η απορία μου. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα αν έχεις παραπάνω δύναμη απόσο χρειάζεται;
Έχω σκοπό να κάνω τρυπα στην ντουλάπα από πάνω και να βάλω φίλτρο άνθρακα, exhaust και σωλήνα για να το βγάζει πάνω. Κατα τα άλλα θα βάλω εναν clip fan μέσα και θα έχω ανοιχτό το φύλλο της ντουλάπας. Θέλω πιο πιο να κανω exhaust για όταν έχω κόσμο και η ντουλάπα πρέπει να είναι κλειστή και για όταν θα αρχίσει να βγάζει μυρωδιά και θα χρειαστώ φιλτράρισμα.

Οποιαδήποτε συμβουλή και καθοδήγηση ειναι δεκτή όπως επίσης θα σας απαντήσω σε οποια απορία έχετε!
Απάντηση

ads by gr420info

καλησπερα φιλε μου , καλως ηρθες !!!!! δεν νομιζω να υπαρχει θεμα να ειναι μεγαλυτερος ο εξαερισμος , μικροτερος να μην ειναι γτ θα σου δημιουργει θεμα .

μπορεις να παρεις ενα dimmer να διαλεγεις εσυ την δυναμη που θα τραβαει

το καλοκαιρι ας πουμε με υψηλες θερμοκρασιες θα εχεις θεμα αν ειναι μικρος

εγω εκανα τον υπολογισμο και εβγαλα τουλαχιστον 70 cfm /h

0.5χ0.5χ1.5= 0,375 χ 3 φορες =1,125 και μετα χ 60 για να βρεις τηβ ωρα =67,5