Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Πρώτη φορά..
Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Καινούριος και εγώ στο club. Επειδή είμαι παντελώς άσχετος και θα παλέψω για πρώτο grow οποίος μπορεί ας συμβουλέψει..
1.δεν έχω τέντες και κουτιά, σκοπεύω να βάλω 1-2 φυτά σε 7L. γλάστρες σε κάποια γωνιτσα του σπιτιού 1 lsd auto( βγήκε η ριζουλα στο χαρτί)  kai 1 mazar(ακόμα)
2. Φωτισμός απλός με 2-3 ντουι από πάνω με λάμπα led το καθένα 15 watt 6000 k ( το να υπάρχει παράλληλα φως από το παράθυρο εμποδίζει την ανάπτυξηWink Σκέφτομαι κατευθείαν για 12/12 λόγω χρόνου χώρου επισκεψιμότητας.
3. Πήρα biobizz lightmix kai allmix χώμα και root it first grow, biobizz grow και bloom για λίπασμα. Πεχάμετρο με χαρτάκια και ph down και up για έλεγχο.
Αξίζει η προσπάθεια ή τσάμπα κόπος χωρίς τέντες κτλ
Απάντηση

ads by gr420info

Πολύ λίγα watt. Λάθος φάσμα τα 6000K.
(Οχι το φως απ το παράθυρο δεν επηρεάζει την ανάπτυξη).

Αφου έχεις αυτόματα το 12/12 δεν χρειάζεται.

Αξίζει μόνο για να δεις τη 'φάση' του grow. Αλλιώς οχι μην περιμένεις ιδιαίτερα αποτελέσματα.
Απάντηση
(10-01-2021, 15:09 )drunken monk Έγραψε: Πολύ λίγα watt. Λάθος φάσμα τα 6000K.
(Οχι το φως απ το παράθυρο δεν επηρεάζει την ανάπτυξη).

Αφου έχεις αυτόματα το 12/12 δεν χρειάζεται.

Αξίζει μόνο για να δεις τη 'φάση' του grow. Αλλιώς οχι μην περιμένεις ιδιαίτερα αποτελέσματα.

Ο φωτισμός για αρχή δεν είναι καλά; Και εάν προχωρήσει να αλλάξω λάμπες σε αλλο φάσμα φωτός σε πιο θερμό από ότι διάβασα.
Απάντηση
Μόνο αν το δεις σαν πείραμα αλλιώς είναι τζάμπα ο κόπος... Δεν θα πάρεις σχεδόν τιποτα ούτε σε ποιότητα ούτε σε ποσότητα
μέτρον ἄριστον
Απάντηση
(10-01-2021, 20:39 )Sativaas Έγραψε: Μόνο αν το δεις σαν πείραμα αλλιώς είναι τζάμπα ο κόπος... Δεν θα πάρεις σχεδόν τιποτα ούτε σε ποιότητα ούτε σε ποσότητα